Jeśli mielibyśmy podsumować mijający 2️⃣0️⃣2️⃣3️⃣ rok to należałoby chyba powiedzieć, że był to rok przełomowy dla Oddziału Warszawskiego SITWM. Zarząd wybrany w październiku 2022 r. najpierw szył żagle, potem je prasował i teraz wciąga je na maszt... ⛵️

Poniżej kilka ważnych dat dla SITWM Warszawa w 2023 r.:

📌 9.02.2023 r. - opublikowaliśmy pierwszy post na LinkedIn, od tamtego czasu opublikowaliśmy ich 60 (w tym 10 dłuższych artykułów i 4 biografie) oraz mamy już
1 546 obserwujących 🥳 - dziękujemy że jesteście z nami!

📌 20.05.2023 r. - zorganizowaliśmy spotkanie otwarte cieszące się dużym zainteresowaniem i przypieczętowane świetnym 🔥 ogniskiem,

📌 15.07.2023 - mieliśmy przyjemność osobiście złożyć najlepsze życzenia Pani Jadwidze Grzybowskiej z okazji 100 rocznicy urodzin 🎂 i wręczyć diamentową odznakę honorową Naczelnej Organizacji Technicznej 💎

📌 26-27.08.2023 r. - byliśmy na spływie kajakowym 🛶 na Czarnej Hańczy i Kanale Augustowskim, odwiedziliśmy kilka śluz i małą retencję ukrytą w lesie 🌲🌲🏕🌲🌲

📌 20.11.2023 r. - braliśmy udział w uroczystościach z okazji 150 lecia urodzin🥂 prof. Rybczyńskiego,

📌 7.12.2023 r. - mielismy bardzo owocne spotkanie członków 🚀

📌 15.12.2023 r. - odwiedziliśmy Port Gdynia i przebudowywane tam nabrzeże Helskie🚢

🥇A najbardziej cieszy nas to że ciągle spotykamy hydroentuzjastów, wspaniałych ludzi, których tak jak nas hydrotechnika i gospodarka wodna po prostu ciekawi!

Na rok 2️⃣0️⃣2️⃣4️⃣ możecie życzyć nam dobrego wiatru co by dmuchał w ten nasz żagiel! ⛵️